hey hoo lets go ! toink toink . welcome to my blog . please follow me if you love me HAHA . CopyPig , Peniru interest , peniru ayat and stalkers please off you go . shush ! i hate da hypocrite chicks , da copycat bitch!! thank you come again :D

14 February 2011

hell-o

ohh hye smuenyee ! hee , kite bejumpe lagi ken ken ? HAHA  aku sebenye tga bosan , then aku tade keje aku edit gmba . pas aku edit gmba aku crewk lagu yg best bestt . last lastt aku tejumpe sato lagu neh , perghh mmg best gileww . nakk kte aku neh jiwang sgt ? tak la , aku neh hati kejantanan siked . HAHA ( joke ) oke now korang nampk takk lagu kat ats towh ? ape tak nmpk ? grr aku da kte kt ats ken ? pndg ats tow lah , jgn la pndg tmpt laen okay . aku kte ats , ats jew okay ! cube korang denga lagu tow dan hayati betol betol lagu tow . wahhh ! da mcm apea pulak aku neh ken ? haha msty lahh kne denga . hee tow lagu fav aku sekarang taokkkk ! korang jgn nak gatal buritt  sgt nakk hamewk lagu aku tow okay . hee tow lagu khas untok orang yg aku sygg sjee . bukan untok kaw sorang . HAHA . tow jehh kod aku nak bgtao korang . haha sbnye mmg tade motif pown . atleast kurang la kebosanan aku kt ruma neh sblm pegi sekola SHITT tow  haha seee you again 


Lirik Lagu Tarzan Boys Tunggu Aku di Surga

air mataku pergi mengantar kepergianmu
sesungguhnya aku tak percaya
engkau tinggalkan aku sendiri
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
berakhir sudah cinta yang tlah lama kita bina
semuanya hanya tinggal cerita
yang terukir indah di hatiku

reff:
perasaan ini takkan pernah mati
walau sampai akhir nanti 
kau selalu di hati

perasaan ini akan selalu ada
meski kau telah tiada
tunggu aku di surga

berakhir sudah cinta yang tlah lama kita bina
semuanya hanya tinggal cerita
yang terukir indah di hatiku

repeat reff [2x]

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.